Σχέσεις των εφήβων στο σχολείο, στην οικογένεια, στην κοινωνία, β μέρος

Πολέμα – μείνε – φύγε!!

Άγχος: δημιουργικό ή καταστρεπτικό;

Άγχος και εξαρτήσεις με κυρίαρχη το αλκοόλ και – σε μεγαλύτερο, ίσως, βαθμό τα ενεργειακά/ ισοτονικά ποτά: Red Bull, Monster…

Φόβος και φοβίες: ποια είναι η διαφορά τους; Πως οι φοβίες επιδρούν στο άτομο μετά την ενηλικίωσή του;

Κρίση πανικού: τι, γιατί, πότε, πως;

Πως οδηγούμε; Πως τρώμε;  Πως κλείνουμε την πόρτα; Συνδέονται αυτά με την πρόκληση άγχους στα παιδιά μας;

Και η προσπάθειά τους να ανακαλύψουν και να προσδιορίσουν τη θέση τους στον κοινωνικό τους περίγυρο πως και σε ποιο βαθμό επηρεάζει στα παραπάνω;

… Και πόσα ακόμα θέματα συζητήσαμε την Τετάρτη, 22/2/2023 γονείς και εκπαιδευτικοί, όταν συναντηθήκαμε και πάλι στην σχολική αίθουσα με τον κ. Χρήστο Κολοκυθά επιδιώκοντας και επιμένοντας να ανακαλύψουμε τρόπους αντίδρασής μας – θετικούς και αρνητικούς-  απέναντι σε συγκεκριμένες συμπεριφορές των παιδιών μας!!

Πονοκέφαλοι, εφίδρωση, χτύπημα δοντιών, τρέμουλο ποδιών αποτελούν ενδείξεις άγχους με κύριες αιτίες πρόκλησης την οικογένεια, το σχολείο, τους συνομηλίκους. Κρίση πανικού: μπορεί να εμφανιστεί μετά τα 15 χρόνια ζωής του εφήβου και σπάνια νωρίτερα. Και οι καλύτεροι γιατροί είναι η οικογένεια που γνωρίζει το παιδί της, που ξέρει πότε και πως θα το προσεγγίσει για να ακούσει και να μάθει για να μπορέσει να ρυθμίσει τη στάση της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Και μια θετική σκέψη το βράδυ πριν κοιμηθούμε….. μπορεί να φτιάξει τη διάθεσή μας;;;

Ασημακοπούλου Αναστασία

Ανάρτηση στην κατηγορία: Γονείς